Skip naar hoofd content
Gratis verzending vanaf €100 (BE) en €120 (NL)

Stien Boetiek

  • New in
  • Clothing
    • Knitwear | Sweaters
    • Jeans | Trousers
    • Jackets | Coats
    • Tops | T-shirts
    • Shirts | Blouses
    • Blazers | Gilets
    • Dresses | Jumpsuits
    • Shorts | Skirts
  • Accessories
    • Winter must-haves
    • Silky scarves
    • Jewellery
      • Earrings
      • Necklaces
      • Bracelets
      • Rings
      • Anklets
    • Bags
    • Socks
    • Belts
    • Shoes
    • Sunglasses
    • Hair accessories
  • Gift Card
  • About us
0
Login
  • New in
  • Clothing
    • Knitwear | Sweaters
    • Jeans | Trousers
    • Jackets | Coats
    • Tops | T-shirts
    • Shirts | Blouses
    • Blazers | Gilets
    • Dresses | Jumpsuits
    • Shorts | Skirts
  • Accessories
    • Winter must-haves
    • Silky scarves
    • Jewellery
      • Earrings
      • Necklaces
      • Bracelets
      • Rings
      • Anklets
    • Bags
    • Socks
    • Belts
    • Shoes
    • Sunglasses
    • Hair accessories
  • Gift Card
  • About us
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien vind je het antwoord hier al! We hebben de meest voorkomende vragen voor je verzameld en voorzien van duidelijke antwoorden. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Heel eenvoudig! Voeg je favoriete stuks toe aan je winkelmandje, klik op ‘afrekenen’ en volg de stappen. Zodra je betaling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail van je bestelling.

Kan ik een cadeaubon kopen en gebruiken?

Ja! We hebben zowel digitale cadeaubonnen voor de webshop als fysieke bonnen voor in de winkel. Perfect als cadeautje!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Heb je een foutje gemaakt of toch van gedachten veranderd? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@stienboetiek.be, dan kijken we wat we nog kunnen doen. Zodra je bestelling is verzonden, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen België verzenden we gratis vanaf €100. Daaronder rekenen we €3- verzendkosten. Voor Nederland geldt gratis verzending vanaf €120, anders €6,-

Hoe lang duurt de levering?

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. In België mag je rekenen op 1–3 werkdagen, in Nederland 2–5 werkdagen.

Onze pakketjes worden verzonden via Bpost. Houd er rekening mee dat eventuele vertragingen bij Bpost buiten onze verantwoordelijkheid vallen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja! Zodra je pakketje onderweg is, krijg je van ons een track & trace-link per mail.

Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

Natuurlijk! Kies bij het afrekenen voor ‘Afhalen in de winkel’ en kom je pakketje ophalen tijdens onze openingsuren.

Besteld? Dan zetten we meestal binnen het uur je bestelling voor je klaar in de winkel — zolang we open zijn natuurlijk.

Retourneren & Ruilen

Kan ik een artikel retourneren?

Ja, geen probleem! Je kan binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling retour sturen zolang je aan de retourvoorwaarden voldoet.

Zijn er kosten verbonden aan een retour?

De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening en bedraagt 5 EUR. Breng je je retour in de winkel binnen? Dan is dat natuurlijk gratis.

Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra we je retour hebben ontvangen, gecontroleerd en goedgekeurd, storten we het bedrag binnen 7 werkdagen terug via dezelfde betaalmethode.

Kan ik online gekochte artikelen ook in de winkel terugbrengen?

Ja, dat kan! Je mag je online bestelling gewoon meenemen naar de winkel en daar retour doen. Je hoeft dan geen retouraanvraag in te dienen.

Producten & Maten

Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

Bij elk artikel vind je een maattip bij de productbeschrijving. Twijfel je nog? Stuur ons gerust een berichtje via mail of Instagram — we helpen je graag persoonlijk verder.

Wat als mijn maat er niet meer is?

Sommige stuks komen terug, andere zijn echt limited. Als je maat uitverkocht is, kan je je inschrijven op de wachtlijst via de webshop. Zo ben je als eerste op de hoogte wanneer er een nieuwe voorraad is.

Hoe verzorg ik mijn kledingstukken het best?

Check altijd het waslabel in je kleding. Onze tip: was op lage temperaturen, gebruik een zacht wasmiddel en laat knitwear plat drogen. Zo blijven je favoriete stuks langer mooi.

Account & Nieuwsbrief

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee hoor! Je kan ook zonder account een bestelling plaatsen. Met een account gaat het wel sneller en kan je je bestellingen gemakkelijk opvolgen.

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan de website kan je je e-mailadres invullen. Zo blijf je op de hoogte van nieuwe collecties, acties en inspiratie.

Uitschrijven kan steeds via de link onderaan elke nieuwsbrief.

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ bij het inloggen en volg de instructies.

Winkelervaring

Waar is jullie boetiek gevestigd en wat zijn de openingsuren?

Je vindt ons in Leopoldstraat nummer 17, hartje Turnhout. Onze openingsuren vind je hier.

Bieden jullie cadeautjes aan?

Ja! We pakken je bestelling graag feestelijk voor je in. Vermeld het gewoon bij de opmerkingen. Ook cadeaubonnen zijn bij ons verkrijgbaar.

Stien Boetiek

Leopoldstraat 17, 2300 Turnhout

info@stienboetiek.be

BE 0770.792.583

014 41 12 67

Openingsuren

maandag - gesloten*

dinsdag – vrijdag: 10:00-17:00 uur
zaterdag: 10:00-18:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten

*Wegens Yanna's moederschapsverlof zal onze winkel vanaf september 2025 gesloten zijn op maandag. Dit tot en met december 2025.

Menu

  • Late Night Shopping
  • FAQ
  • Algemene voorwaarden
  • Verzendingsbeleid
  • Retourbeleid
  • Privacy beleid
  • Contact
  • Zoeken
Apple Pay Bancontact iDEAL Klarna Maestro Mastercard Visa

© 2025 Stien Boetiek. Powered by Shopify en Ace Consulting.